and i keep bleeding, i keep keep bleeding in love

eller nå sånt.

Gomorron!

s
ovit gott?
Bra för er isånafall.
Själv somna jag halv tre. & sen ska man upp halv sex.
Så, jippi! !
Nä, mådd askonstigt å sen äre den där "filmen" som trycks upp i huve på en, jobbigt.

Jaja, skola iallafall nu.
ska Snart prata me Rainer om betyg & måst gå te syon så att hon ta bort mej från en kurs.
Jättekonstigt, had sagt att ja inte sku gå där men ändå så få jag läxa?
hursomhelst, ja fixa de sen.

Jag hade engargerat mej skitmkt i min lilla aktivitet på apa igår, å sen kan ingen!!!
Eller linn kan int, så då bruka de int bli nått heller, jävlasatan! ;p
Är ju hur taggad som helst på de, hur mkt som heeelst!

men nu ska ja kika vidare,
& btw.. Nya apberget suger.

haha, hejdå!
Skriver sen, hanebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0