can you take me higher, to a place where snowman lives

Hej ni!

Hoppas ni hare bra i snön.
De är rätt bra för mej, bortsett från ryggen då.
Men den bli väl bättre den med till slut.

Jaja, idag har de inte varit så späckad dag.
Redovisade på engelskan idag, had inte direkt förberett mej så de så läste i stort sett allt från papperet.
menmen. :)
idag bestämde jag mej för att va me på lucia tåget...... Ha redan ångrat mig.
Alla som är med kan typ sjunga & är as seriös, men själv är jag mest me för å ba, ja se dum ut anta ja ;p
Men ja få väl mima eller nått + att ha int direkt ha nå kläder så min nisse dräkt består av leggings & en röd tröja å luva ;D
hahahaha, jaja! Plus att vi ska gå tre jävla ggr i matsalen.. Suger som attan! Men missa ju turism. Men de gör inget egentligen eftersom ja gjort klart där. :)

Slutar elva idag så drar in till stan & handla lite julklappar sku ja tro.
Måste försöka få mej några nu till granen.
& idioten som ska sälja Ac/dc biljetterna hör ju aldrig av sej till mig, håller på få genombrott på honom.
Snart ring ja seriöst till honom.

hursomhelst.
vill ha lov & de är nuuu.

Harebra allihopa
Puss på er.

miss u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0