dan före doppardan!

tjoho!
Hoppas allt är bra med er, speciellt nu dagen före jul! :)
Hoppas ni få en toppen jul allihopa å få allt ni önskat er, haha! & ät mktmktmkt mat!

Ja, igår så var jag med maria&therese på X3M på gymnasiediscot, va rätt kul men varmt som satiken, + att alla turkar vill dansa å ta på en hela tiden... Hahaha, tro att ja fick dansa me 1 svensk kille resten va 5 turkar! Dom tog på röven, muttan, brösten, men tog då bort händerna som tur va.. Men ändå, de är ju lite obehagligt, sen viskar dom i öronen på en å, ja.. HAHA, jaja ;p

Jag & maria sovde hos jim,
men nu är maria i vännäs å jag sitter själv hos jim för han sku skjusa en tjej till övik. :)
Snart kommer väl mamma&pappa och hämtar mig, sen blire fara å storhandla även fast min tröja stinker sen igår, hahahah alltså ni anar inte hur varmt de va, menmne ;p

I söndags
så var jag hos rödis, fixade Anastasia också lite.
Red i 2 timmar tro ja, blev både klättring å plumsing haha, lillstackarn.
Blev en lugn ridtur men ändå jobbig, hahaha!
Hade träningsverk igår, å idag ha ja då ännu mer träningsverk sen igår så ja mår då inte bra i kroppen!
hahahah :D



Nu ska ja se Rachel Ray klart innan mor&far kmr,
sen kanske ja skriver ikv en snutt. Men då äre ju den där förbannade storstädningen också..
haha, jaja.
Hare bra & om jag inte hinner skriva nå mer
så önskar jag
Alla en riktigt trevlig jul!
Ta hand om varandra!

pusss

Cause i miss you.

Kommentarer
Postat av: Annapannastektefläääsk

GOD JUL GUMMAN :D:D:D:D

2008-12-23 @ 13:20:32

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0