du ger mig bra vibrationer!

Hallåå!
Nu har jag inte skrivit på ett tag känns de, ha glömt bort å int haft tid å skriva nått.
Iallafall, ha varit hos maria från igår till idag. Riktigt kul!
Blev satans storbråk också me idioten, å han ljuger ju bara. Menmen.
Had iallafall mysigt! Förutom att ja typ ha brutit ryggen. Hahaha, menmen de gå väl över. :)
I don't want you to leave..

Hur som helst, fredag så vare ju bra.
Had egentligen sovmorgon, började halv 2 hade en lektion. sög.
Steg ändå upp klockan 6 å for till skolan.
gjort min redovisning men gjorde bort mej lite.. Hade om lappland, men berättade om tärna, men ja skyllde på att ja va tvungen å hitta på nått i sista sekunden ;D

Tyvärr åkte robin ut igår, vilket sög. Menmn. Vad kan man göra?
Ska söka upp honom & sen är han min. haha :D

Ikväll ha ja mest ba legat, ha varit halv död sen ja kom hem.
Sett tv, ätit godis.
Sett dansbandkampen & stjärnor på is. Haha, från dansbandskampen som ja fick vibrationer ifrån ;p

& nu ha ju också wonkis gett mej dåligt samvete + att kalla mej TORR! Tönt!
haha, jaja. En annan ggn kanske? ;p

Men nu ska ja skratta vidare & hoppas på bättre tider.
Puss på alla & krya på er.
gonatt!

Var är min drömkille?
Den rätta?
som bara vill ha mig..

Kommentarer
Postat av: haalloojjsaaan :) =) =D

maaariielleee , va händer imorgon ? :)

2008-12-06 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0