every day became a memory

hallå!
Hoppas de är bra med er alla!
Med mig äre då rätt bra, förutom min förbannade rygg. Haha, men de är ju inget ovanligt så, haha!

ja, ja kan väl börja med att torsdags natt kunde jag knappt sova, först somnade jag elva, sen vaknade jag typ halv ett & mådd dåligt, så då satte jag igång å smsa me folk. Vissa fick ett antal fler än andra, å vissa blev förbannad på mej för att ja skickade.. HAhahaha, väckte er allt! Mohaha! ;D

Jaja, kul hade jag då för mig själv.
Sen i fredags drog jag & anna till Obbola, å anna hade en liten "ex" dag, såg massor av hennes ex. hahaha ;p
Sen kom vi till Obbola å hälsade på Lillhäggling, han had även sällskap av en annan johan också. De var iallafall riktigt trevligt å träffa Johan igen, var rätt länge sen så. :)
Och, sen fick vi skjus från Obbola till stan med philip var längesen jag träffade han också.
Sen på bussen hem träffa jag Tobias, va riktigt längesen ja träffade han med ;p
Var iallafall hemma kring 22.30 den kvällen.

Igår så vaknade jag kring halv tolv, tog en sovmorgon helt enkelt.
Sedan efter en stund så for jag till anna & vi gick till matboa och köpte advokado, cola, chips osv.
& peter (anna's pappa) gjorde till gomaten. :)
Såg en riktigt bra film också som vi hyrde!
Every boy love's Mandy Lane (eller nå sånt hette den, haha!)
Efter den såg vi What happens i vegas... osv ;p kan inge mer om va den hette, men jag satt ungefär å grät i slutet..
VARFÖR FINNS DE INTE SÅNA DÄR POJKAR I VERKLIGA LIVET?!
haha, åh.. Vill ha en söt pojke nu!
Vi ringde ju även Häggling & sjöng för honom eftersom han fyllde år igår!
Hade gett honom presenter dagen före när vi va där.

Idag, så tog jag med mig anna till hästarna.
Mamma följde också med, vi had racerbilen!
haha, va faktiskt riktigt skoj!
Red med Rödis inne i som en liten ridbana dom gjort & de gick riktigt bra, sen fick mamma & anna också hoppa upp!
hahaha!
Testade även longera Anastasia idag, å de gick riktigt bra & hon blev så glad över att få komma ut å röra på sig. :)

Jaja, de va lite av mina smådagar.
Funderar iallafall på att fara å ta en långtur med rödis någon dag framöver när de är fint.
Ta med fika oså, så hon får känna sig lite speciell!
Alla mina pussar nuförtiden går ju bara till fyrbenta för de mesta så, varför inte?
haha, jaja!
Lägger in lite bilder från idag på nästa inlägg. :)

hare så bra allesammans!
Och ta hand om varandra,
å glöm inte påminna eran pojk/flickvän hur mkt ni älskar han/hon! :)
Alltid kul att höra.

Menmen, puss på alla!
Hane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0