Heaven wanted you earlier than i thought...

jo..
Igår den 9 December 2008, hände de något som bara inte fick hända.
Gud (eller vem idioten är däruppe) hämtade en ängel alldeles för tidigt..
Trodde inte de var sant när jag fick höra de, hon, varför hon? ..
Hon som har en fin liten son på 1 år, som fyller 2 den 23 december.. Hon som har en jättefin kille.
Jättefint hus & jättefina hästar. Inte röker eller gör något.. Men han va tvungen å ta henne!?
varför? .. I morse när jag steg upp var ögonlocken svullna.Gråtit hela natten . Kan bara inte fatta.

Hon var den gulligaste människan jag vet.
Hann bara känna henne ett år, men hon gav mej en liten chans. Hon har gett mej lycka genom att låta mej vara där.
29 år tro jag hon blev.. så förbannat sjukt..
Vet inte vad jag ska skriva, är bara full med tårar och de svider bara i ögonen..
Vet som inte vad jag ska göra nu...
Ska jag hjälpa honom med hästarna, för hennes skull? eller ska han sälja iväg dom?..
Jag vill bara göra nått för att hjälpa.. & lilla Willhem.. Vad ska han säga.. Mamma är borta för alltid bara sådär...
Jag behöver någon att vila huvudet mot just nu.
Jag orkar bara inte de här...

Ridturerna vi haft, när hästarna tokade sig, när du hjälpte mej med saker.
När du alltid frågade hur de gått efter ridningen eller bara öppnade dörren för & säga hej?
Sista ggn jag såg dej var just en sådan gång. Hade varit ute & ridit och både jag & rödis var genomsura..
Sen stod jag på gården och du öppnade dörren med ett stort leende & frågade om de gått bra och att jag skulle sätta på henne de lila täcket.. Sen sa du hejdå vi ses nästa söndag då. Jo sa jag , de är självklart..
Men så blev de inte.. Kunde inte fara dit i söndags.. Men ja..
nä, kan inte skriva nå mer nu..
helt slut bara..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag finns här för dej!

Vad det än är , bara att ringa eller smsa!

Har gått igenom det här med en person som var otroligt viktig för mig med, så finns här för dig hjärtat!

2008-12-10 @ 20:07:55
Postat av: Anna

Jag finns här för dej!

Vad det än är , bara att ringa eller smsa!

Har gått igenom det här med en person som var otroligt viktig för mig med, så finns här för dig hjärtat!

2008-12-10 @ 20:08:16
Postat av: Ida

Vad hände henne? gud så otroligt tråkigt :/ here for u! kramar

2008-12-12 @ 10:32:24
URL: http://idajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0