I really want to keep you, I really want you. Love.

Gokväll!
Hoppas allt är toppen & att ni fick sova gott inatt.
Själv så sov jag rätt bra faktiskt!
Men var inte sugen på att fara till skolan, men fick ju en dejt så vatusan? varför inte.
Blev en riktigt trevlig frukost iallafall. :)

Skolan gick ju då som de gick, känner att ja behöver vara hemma en dag & bara göra allt klart som ska göras.
Sku känna mej mkt lugnare, just nu äre stress från när ja öppnar ögonen till att jag stänger dom för natten..
Helt sjukt att de ska vara så, menmen. Så gåre ibland.

Måste verkligen börja inhandla julklappar nu!
Har inte gjort de än, å ha ingen aning om vad jag ska köpa till alla.
Men de bruka ju fixa sej, annars få ja väl använda till hjärnan. Haha ;p

Ikväll, om 10minuter äre sista avsnittet av McLeods döttrar, känns för förjävligt! ;p
F
inns seriöst inge bätter program än de, kan ja nästan lova. Haha.
Menmen, nu ska jag gå & tame nå gosaker.

Känner suuuuuget..
haha ;D

Jaja, hare bra.
Kanske skriver sen,
pusspuss

/Marielle

are you mister right?..

Kommentarer
Postat av: anna

vem dejtar durå ? ;D

2008-12-02 @ 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0