last christmas I gave you my heart, but the very next day you gave it away

HALLÅ!
& glad fortsättning!

Min julafton blev rätt så bra ska jag då säga. :)
Blev mkt mat & gott. Julklappar också såklart!

Jag fick en Björn Gustavsson Dvd, 600kronor, ett ridläger, hångeltuggumin (inför min nyårskyss ;p), en hemtelefon som se ut som en klackesko, smycken, stor väggklocka me james deen, handväska, ljusskål, lott, skiva me Ac/dc, locktång,  pyjamas, sen kommer jag inte på nå mer just nu ;p

J
aja, pratade me maria ett tag igår. Sen nyss pratat me hon, tok länge hahah ;D
Som sagt, ja tro hon är halvtjock, lagar god mat och är världens snällaste som tar hand om alla!
De är va ja tro maria :D

menmen, nu måst ja nog gå & klä påme nå andra kläder iställe för pyjamasen min.
Hahaha, menmen.
Hoppas alla hade en lika bra jul som jag,
& du? ja gillade brevet..

haha, men hare gött!
& osom sagt, glad fortsättning allihopa! :)

Många kramar
från
the one and only
Marielleeee ;D

You are only my babe, honey.
Now i want to kiss you, hugh you.
And hear the words " i love you" wispher's in my ear, your beautiful voice.
Then, i give you the greatest kiss ever, and two people, just become to being one.
One love, and that is you my darling.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0