sankta luciaaa, skänk mig en tia, tian var trasigt och lucian va knasig.

haha, eller nått ;p

Hursom helst, hej!
Idag äre 13/12, vilket betyder lucia.
Har inte sett en endaste lucia idag, bara hörde lite på radion imorse.
steg ju upp klockan 8 duktig som jag är.
Nämen, sku te stan me mor&far, sku fixa ryggen, köpa lite julklappar osv.
Haha, had då fel från topp till tå kan ja lova.
hej träningsverk imorron! (man får de av dedär, ostopat!) :)
Jaja, ha nyss sett vinterviken var en riktigt bra film!
åh, alla borde se den!

Köpte en klänning idag som jag ska ha på nyår, den va rätt söt.
Hoppas bara de bli nå kul iallafall! :)

IGÅR VANN KEVIN!
Så jävla bra! :D
åh, puss på dej.

Nä, de va kul att han vann & för första ggn på länge så va vinnarlåten rätt bra! :)

M
enmen, nu ska jag gå & se resten av dansbandskampen!
harebra & ha en trevlig kväll.

Imorron?
kan bli en jobbig dag.

hane!

I need you.

sista dansen - black jack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0