somewhere over the rainbow, the sky's are blue

johej
Ja, du är där nu. I himlen.
känns så konstigt, fortfarande kan jag inte förstå.
När jag kollar på bilder, får syn på dig så kan jag bara inte fatta.
Vill så gärna hjälpa, men vet inte om jag klarar de.
Eller hur jag ska göra, vill han ha hjälp dom ggr ja är där?
hur länge är dom kvar? eller, är dom redan borta?
Rödis&Anastasia.
Ska hjälpa dej. Dom.

I förregår hände något konstigt..
Inatt drömde jag.
Förklara?

Är bara helt tom på ord, jag tänker inte på att du är död.
Men när jag väl får upp de i huvet, så känns de bara tomt.
Varför?

Annika, vila i frid.
tack för tiden.
Tack för chansen & glädjen jag fått tack vare dig.
Nu äre min tur, att hjälpa dig.

aja, ska se she's the man nu klart.
Sen ska ja se om jag kan baka lite till.
Bakade kladdmuffins & kola igår, fick komma på lite andra tankar en stund.

I need someone right now.

Se väl om jag skriver sen nått.
byee.


Kommentarer
Postat av: Annapannastektefläääsk

You have me my friend!

2008-12-12 @ 15:38:13
Postat av: ywwe

Du ä ba bäst lilla gumman.Håller med dej,jag saknar också Annika. Älskar dej

2008-12-16 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0