there is a truth in your eyes that say that you never leave me

sorry, is all that you can't say.
But you can baby, baby can hold you tonight?
Maybe if a told you the right words at the right time,
you be mine

I love you, is all that you can't say.       


Jaja, nu ha jag ätit.
Och väntar på att klockan ska bli åtta då finalen börjar av idol.
Blir ju spännande, jag tro Kevin vinner. Jag hoppas på de!

Ha nyss sett Walk The Line hur bra är inte den filmen?
Man sitt väl å gråt halva filmen, sen resten säger man "aww" eller sjunger med ;p
Nä, skönt å få komma in i nått annat en stund.
Bakade även en kaka, som inte gick så bra...
8ägg & 12dl socker säger väl allt?
haha, nämen. Had hett i fel form sa mamma.
Men vi slängde bort den, sku få göra en ny nån annan dag.
Sen har jag också skottat på gården, men slutade med att ja sprang in i rädsla när diva ställde sig å skällt åt nått i skogen, hahaha tro ja måst sluta se på spökprogram ;p

Aja, nu ska jag väl sluta skriva här.
Men känner verkligen att jag saknar någon idag.
Känner de verkligen..

Passar på att lägga in den här fina låten också.
.
Ronan Keating - If tomorrow never comes

Hare bra allihopa,
kanske skriver sen.
Annars, ha en bra helg!
& god jul i förskott. :)

12 luckan i julkalendern idag.
Nån som ska ha lucia vaka ikv? haha.

puss & hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0