torka tåren gråt ej mer, när dagen gryr vill jag åter se dej le.

Tjohotjohej!

Tänk så mkt som kan hända på ett dygn?
ANNA HA BLIVIT MOSTER!!
EMMA HAR BLIVIT MAMMA!
PETER HAR BLIVIT MORFAR!!
Osv, haha så grattis till alla dom! :D

Tänk så fina pojkar de finns egentligen?
& nu menar jag inte bara på tvn.
Har min lilla puss, men blir lite svårt å skicka den så långt.
Haha, but i have you in my minds.
and I wanna kiss you, a lot.

Haha, jaja.
Idag har jag varit superduktig!
Har åkt skidor! I ett nästan o skidandes spår, haha de var i stort sett inget spår där som sagt, hahaha.
gick ändå riktigt bra, diva blev lite tokig, jag betedde mej som ett psyk (pratade mer korpar) hahahaha, jag vet de låter sjukt men fick så tråkigt helt plötsligt, sen ramlade jag också men de var inget som jag itne förutspått så, hahah ;p

Hur som helst, nyår är om två dagar.
Har lite erbjudanden på ggn, men få se vad som väljs! :D
Men min nyårskyss, den SKA jag ha....

Har även fått tid på rygg&led kliniken på fredag.
Få väl se om de bli nå bättre då, haha.

Menmen, nu ska jag nog kila iväg.
hare bra!
puss på alla! :)


black jack - torka tåren
black jack - inget stoppar oss nu
TOPPEN ÄR LIVET.
eller inte.

Kommentarer
Postat av: Tant anna :D

haha tack gumman :D



haha marielle på skidor, de skulle ja villja se :D hahaha

vi måste ses , har lite smaskigt att prata om nu :D :D :D

2008-12-29 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0