våra vägar kommer mötas igen

Hallå!
Hoppas ni haft en super helg allihopa!

Min dög då iallafall. :)

Ja, i lördags så va ja ju i stan oså som ja skrev me mor&far.
Fixade ryggen oså.

Igår så va jag lite nervös.
Visste som inte om jag skulle fara till Norrfors eller inte.
Men mamma ringde jerker först å då va johan (annika's man) där.
Så hon frågade om jag skulle kunna fara till hästarna.
Och de ville johan så jättegärna, så då for vi dit.
Köpte lite julpynt & nå morötter.
Kände att jag va lite nervös oså, men när vi kom fram så var jerker där också hos johan, så han öppnade dörren å sa nå ord.
Va rätt jobbigt & va där .
Iallafall, jag gick å hämtade in både Anastasia & Rödis, pysslade om båda två. Kände lite på rygg, ben osv.
Eftersom att Birgitta ha lunginflamation och johan är allergisk så.
Anastasia uppskattade de, haha. Rödis med, tog en liten tur med hon också.
Skönt. Ska köpa longerings utrustning så jag kan börja longera anastasia, vill lära känna hon lite mer innan jag sätt mej upp på storsaken. :)
Hursomhelst, så gav jag dom alla lite hö i hagen sen gick ja in i stallet å sku börja julpyssla lite.
Mamma&pappa hjälpte mej lite också.
Men vi behövde nålar å sätta upp glittret med, så jag & mamma gick in till johan..
Han gav oss båda en kram, sen sa han att han verkligen uppskattade att jag var där å hjälpte.
De behövdes. Kändes bra.

Blev rätt fint i stallet också.
Kändes bättre iallafall när jag visste att jag gjort nå bra.

Menmen, nu ska ja fortsätt sitt här på skitskolan.
så satans less på den här skolan.
Men vi hörs,
harebra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0