wake up and smell the roses, we have a good thing going on

Hallå!
Idag har jag itne skrivit så mkt, ha inte riktigt haft tid.
Skolan gick drygt, men ibland älskar jag verkligen skolan... Speciellt luncherna vi har klockan 11....
hahaha, nä nu va ja ful!
Haha, jaja anna hon är iallafall i Eskilstuna nu hos sin syster, och hon & peter kom dit en en bit vilket va tur!
hoppas hon fåre trevligt där iallafall. :)

Min dag va hektiskt tyck ja, haha.
Skulle ta tre bussen till norrby, men bussen kom aldrig till busstationen så jag gick dit nina bruka stå,
vilket är precis före tandläkarn å de, så ja gick dit i slask... vilket relaterade till att en lastbil körde förbi, i en vattenpöl men blev inte så mkt på mej som tur va. Hann hoppa undan.
MEN, tror ni inte att när jag å nina & en till liten fjomp stå vi busskuren å vänta att en annan lastbil kör förbi, gasar på, kör mitt uti vägen, och SPRÄÄÄÄÄÄÄTTT så blev man dyngsur! Helt brun.. tur vare då att ja & fjompen hann då vända bort ansiktet, nina såg aldrig vad som skulle ske ;D hahahaha! Jaja, men vi blev ändå typ lika blöta alla tre, vilket inte va skönt!

kom hem, gjort i ordning kyckling & potatisgratängen.
Kommit fram till att jag älskar potatisgratäng också.
Såg las vegas, vilket är sååå bra.

Och nu sitter jag här & har sett både bonde söker fru & Grey's anatomy.
Allt va bara toppen!

menmen, du din idiot. Börjar bli less på dej.
jag är inte din vän, din flickvän styr dej verkligen.
Kan inte vara din vän, du är helt förändrad..
Vill du att hon ska veta eller?
Nä, så reta mig inte..
Bara besviken på dig....
Trodde man kanske sku betyda mer än så,
men nu äru bara rädd för mig.
rädd för att förstå sanningen,
för att inse.

Jaja, ska sova nu så ja tame upp.
Vill ha LOOOOOV!
& en gopojk!
Mysas&pussas me, berätta hemlisar. haha. Nånting jag saknar. :)

jaja, sov gott allihopa.
Tyck om er,
puss!

// Marielle M

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Tack :D de va riktigt kul faktiskt :)

2008-12-05 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0