å inatt inatt äre du äre jag!

Blackjack va på tv nyss, så då vare ba å bugga loss!
Åh, i somras va man å såg dom, hahaha riktigt jävla skojj!
Måste nog göra om de nästa sommar, haha.

Ja, när jag tänker efter.
Jag har sett ändå rätt många dansband i mitt liv haha.
Arvingarna ett antal ggr, streaplers & flamingo också!
Sen BlackJack, The Refreshments, en från Noice Makers (haha vi va på klassresa hos honom så, då sjöng han ) & sen Takida i somras också!
Alltså 4dansband, ett ex antal ggr. The Refreshments är ju som lite av båda delarna, haha.
Takida är inte dansband, men dom är grymma! & Noice Makers är ju som inte heller riktigt dansband i mina öron, haha.
Men alla är riktigt bra! :)

ÄR KÄÄÄÄÄÄÄR!
http://www.blocket.se/vi/19138479.htm?ca=2_s
vill ha, vill ha, vill ha, VILL HAAAAA!!!

hahaha, sen kan man ju vara kär på andra sett också ;)

jaja, nu ska ja gå till min garderob.
Ska se om jag kan hitta några kläder å sälja eller nått.
Puss på alla, å ta hand om er.

//Marielle M


Kommentarer
Postat av: Linn

men försatan marielle köp int volvo!!!!!! det bli ju ba pinsamt, du ska ha en merca isf ;d

2008-11-22 @ 22:07:12
Postat av: u know who

haha black jack. du å ja =) ¨åsså The Refreshments :) sry för ja skrek sönder öronen på dej :P

2008-11-22 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0