Alla har de sina kärleksaffärer, jag har stängt min.

Ja kik på reprisen av McLeods Döttrar nu igen, ha också kollat på mannen som talar med andar.
Ska seriöst va me där, ska se om ja ha nån som är runt omkring mej.
Men, ja sku ändå vilja bli hypnotiserad också. De är rätt fränt? Ja ha sett de på flera program nu, å ja vill verkligen pröva.
Då få ja ju veta hur mina förra liv varit? haha, nämen de sku va fränt. :)


All I wanted was just what everybody else wants,
you know, to be loved.
 -
Rita Hayworth

Att inte ha blivit älskad är otur,
att inte kunna älska - de är olycka.
- Albert Camus

De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom.
Men min måste ha blivit överkörd av en lastbil.
-
Napoleon Bonaparte

De finns verkligen saker som är sanna, haha.
Man hitt mycket när man int ha nå å göra.

Å till sist så lämnar jag bloggen med ett annat som också är sant,

Den enda segern över kärleken heter flykt.

Jaja, ha nå jävulskt ont i kroppen nu.
Nyss varit ute me diva en stund också, rätt skönt.

Jaja, ja skriv kanske en rad sen.
hane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0