Bättre fly än illa fäkta.

haha, de va nått mamma kom på.
Men de är sant ju, varför bråka när man kan skita ire? Varför såra varandra när man bara kan gå ifrån varann å inte behöva titta på varann iställe? haha, eller nå sånt ;p

- Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken!
-
haha så sant så! ;D

Jaja, ikväll ha jag inte gjort så mkt. Tittat på lasvegas som vanligt & alltid lika bra! & om 1minut börjar Mcleods döttrar, sen bonde söker fru & sist men inte minst! Greys Anatomy! få man då dröm sej bort en stund, haha. :)

Imorron äre öppethus, på kvällen för alla 9or. Å såklart ska ja va där, ha lovat jolin att guida en busstur me hon, haha. Så få väl se hure gå ;D Men vi slutar tolv först å främst, så då blire in te stan å möta upp kusin nina & vidare till TATUERINGSSTUDIO! Haha, ska prata me dom som jobba där, höra om dom ha nå bilder, priser å kanske boka en tid om allt gå bra! WIHOOOO! :D

I helgen har jag ingen aning om va ja ska göra, sku kanske på bio me wonkis men vettefan hure bli, ha lovat på annat håll också, å han också hahah jaja, hahaha. Vi få se hur allt gå, sen så ska ja säkert göra nått iallafall ;D Men de bruka ju fixa sig till slut. :)

Klarade både matteprovet&kulturturism provet, känns bra!

Menmen, nu måst ja kuta!
Ni få sova så gott om vi int hörs nå mer,
puss på allt&alla.
Sköt om er!

//Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0