dream a little dream about me

Gomorron!
Hoppas ni alla ha sovit jättegott!

Jag ha iallafall drömt konstiga drömmar IGEN.
Inget ovanligt alltså..
Jag & mamma blev jagade av en björn, pappa va nån annanstans.
Sen efter ett tag, då blev de typ jag&anna som blev jagade av en björn...
& en kille kom dit, å ja, vettefan.
Hur som helst så klarade vi oss, men då kom ett av mina Ex med i bilden..
hahaha, å ja fick inte vara tillsammans me den här random killen iallafall, exet tog hans saker å allting bara för å jävlas.
Riktigt kände hur förbannad ja blev i drömmen, hahahaha.
Jaja, sen vaknade jag ;D bli så jävulskt irriterad när man aldrig kan få drömma nått roligt!
Iställe för sina ex å allt. Haha. Vill inte drömma om dom! hahaha :D

Vill drömma om dig.

Hursomhelst, nu ska ja äta nått & duscha & göra mej lite redo.
Sen höra av mej till maria & se så att hon inte glömt bort mej..
haha, jaja.
Puss på er.
And i miss u a lot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0