Good evening!

Gokväll mina vänner!

Jaja, vilken dag.
Kunde ha haft en bättre en, menmen.
I guess things happens this way?

Det är lite tråkigt, men inge å göra åt.



Kan man sluta med alla lögner?
vill höra sanningen nån ggn.


Haha, tanken slog mej idag.
Tänk att om 10 år kanske, då har jag 1-2barn, lyckligt gift? Bor på landet, lyckat jobb, lyckad kärlek.
Tänk om de är så? Jag är bara intresserad av vem som blir min lyckliga? haha.
ni kanske ha hört att barnet väljer sina föräldrar? Så, undra vilket barn som kmr välja mej Å min pojk? haha ;p

Men, nu ska ja gå vidare.
Me allt.
Tänk int "tråna" nå mer, känn se ba dum.


Få se om de kanske bli övik om 2 veckor?
måst höra me anna, haha. Är trevliga pojkar där så, å talar rakt på sak också! hahaah.
Jaja, då kanske man få sej nå skratt! & den här helgen bli nog också super, ba nå saker som måst fixas. :)

Om 1 timme börj Andra avsnittet av nya McLeods Döttrar, lika bra som alltid.

Men tills vidare, harebra!

Kommentarer
Postat av: marilynmansonfreeeaak

Haha du vet vem ja tycker du ska gifta dig med. du vet min lilla berättelse , om du kommer ihåg?

som sagt era namn är som inristat i ett hjärta i ett träd :D



Nej men va fan , kan vi inte fara dit ? :D

jag har ju lite unfinished buissnes eller hure nu stavas , med en viss person!!! xD

2008-11-04 @ 20:17:20

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0