Hallelujah, hallelujah.


Världens finaste låt.

A tear drops from my eye,
it is for you.
Devil eyes will never see, but maybe an angel?

Nä, nu äre väl sista inlägget jag skriv innan vi far. Ska bli riktigt kul alltså, ser fram emot de hur mkt som helst!
Ska bli kul att Anna ska också få se, för de är riktigt fränt!
Flyga imorron, lite nervöst. Men de bli kanske bra? märker väl om ni hör av mig igen eller inte, haha.

Skolan idag va rätt okej, sov på morron en stund. Blev så grymt trött.
Sen blev de ju turismprov, å ja. Haha är ändå imponerad av mej själv hahaha. NÄSTAN g, å bara pluggat i två timmar (pga att jag fick reda påre på morron) men Eva skrattade mest bort de å sa att ja kunde göra nästa vecka me Lollo & mackan. Haha. :)

Saknar någon att krama, hålla om och kyssa.
vill nån bli frivillig?
hahahaha, nämen seriöst.
Snart hittar jag mej en riktig man som vill mej väl.
Haha, få då hoppas på de. Haha ;p

"i'm sorry,"
It's all that you can say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like "sorry"
"forgive me,"
Is all that you can say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like "forgive me"
Forgive me..

But you can say, baby
Baby can I hold you tonight?
Baby, if I told you the right words
Oooh, at the right time
You'll be mine
- Ronan Keating
Menmen, nu ska ja se hure gå i idol vem som åk ut. :)

Harebra alla!
Ring eller smsa om de är nått, puss!
Va rädd om er!
En bild, som är lite värre än vanligt.
Tänkte så ni kmr ihåg mej om jag dör på flyget.
Hahaha, vi hörs!

MONSTERJAM, GLOBEN, STOCKHOLM HÄR KOMMER VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0