He's got the best of everything

Cause he so high!
totototooo, he's so high!
He come to speak to me, but i freeze.
Cause he so high!

Godmorgon!
Hur har ni de idag? :)
Jag är trött som satiken, ont i ryggen som inge annat & de är visst min "superagent" fel? ;p
Haha,
nämen ont ha ja iallafall.

Had om rökning på morron, måste seriöst få mina föräldrar att sluta röka.
En man som inte röker blir ca 80år, men rökning minskar åldern med 15år. Alltså, 65..
Min pappa är 60. En kvinna ska bli ca 83år, å samma sak där tro ja de va.
Min mamma är 53 år.
Kan alla int ba sluta röka? Fatta att de är totalt värdelöst å göra de.
Är ni så deprimerade så ni måste röka, sök hjälp. Är ni beroende av nått,
bli beroende av nån annat.

Jaja, haha.
Har inte sovit gott inatt iallafall, ha vakna flera ggr.
Sen la sej Diesel på kudden, så vi va tvugna å dela. Grymt varmt!
Ha int hjärta å peta bort honom heller, haha lillstackarn.

Men nu ha ja äckelmatte, me harry...........
Ja skriv en rad sen!

KURT GÖR MIN DAG!
HAHA :D

miss u honey.
See u soon.

Ha en fortsatt bra dag,
harebra.
Puss på alla

Kommentarer
Postat av: annapanna

HAHAHA jag vill fan veta vem den där harry är snart ;O börjar bli grymt nyfiken på se han! hahaha

2008-11-24 @ 10:09:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0