I din famn känner jag mig varm ikväll.

"Varför du har kommit ner och gjort mitt liv till mkt mer?
Som en ängel ser jag dig, och varje ggn du ler mot mig
tänker jag att himlen måste gråta
"
- Arvingarna

Jaja, dagen som varit ha varit rätt okej.
Skolan imorse, gjort samhälls provet. Va då väldigt konstigt gjort kan ja lova, haha.
Sen börja vi 13.45 typ, så då mådd ja inge vidare å for vi 09.00 efter ja gjort provet, å nog va de bra de!
Trodd bussen te stan gick klockan 09.30, så ja tänkt att ja sku köp batterier innan, sen när ja är vi systeme så se ja att bussen stå på busstation, så ja skynda mej å ta upp tidtabelln å se att den gå 09.10 å de va exakt va klockan va då, så jäklar va ja sprang te umevägen då, tro int ja fått så mkt panik på samma ggn ;p Precis när ja hamnade på busshållsplatsen så kom bussen, så gud ville mej väl idag! hahaha ;p

Träffade sedan Ninakusin på stan, mådd bättre å vi for te Lycksele, haha blev lite kort där, vi had missuppfattat Raoul tro ja, hahaha ;p Menmen, de fanns då fina pojka där!
Speciellt den där killen som va blond me piercing i läppen, gu i himmel tacka han! hahaha ;p
åt palt där också, haha gott.

Sen fick ja åka bussn hem själv, för nina sku te raoul då. Sov då hela vägen hem te stan, skönt.
Åkte hem sen me mamma å pappa, (Va i stan 16.15) haha. For in på affärn å köpt nå grejjer, å sen hem.

De va min dag & snart börja Mcleods döttrar å sen IDOL! haha :D

skulle ju vara kul om du sluta påstå att du&ja ha haft sex?
Ha aldrig haft de med dig, å kommer aldrig ha.
Du måste ju verkligen vilja ha sex med mig om du fortfarande påstår de,
tönt. Geupp, ha aldrig viljat ha de å kmr int ha de heller. Skaffa dej ett
liv!


jaja, nu ska jag gå & förbereda mig inför gobitarna!
(om ni inte förstår så är bloggen störd så därför de här bli på samma sida, haha)
Men ja kanske skriv en rad sen, puss på alla! & speciellt på dej! :*

haha, hejsålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0