i will be right here waiting for you

Jo, nu sitt jag hos maria, ha nyss ätit (hahahah maria gjort nån blanding ;p )
Nu klipp hon alex hår, med en papperssax.... Hahahaha, jaja.
Vi ha då varit ute på promenad me alla hundarna, mockat till hästarna & satt på täcken å massa, hahaha ;p
Sen ha ja & maria kört stress, å helveete va lillagnes blev rädd hahaha man få ju galenskap när man kör dedär ;D

Gu se hemskt! :O
Sku skicka sms till marias mamma nyss, jag skrev "jag kan få ta blockchokladen som står i skafferiet /Maria" hahahaha, sen sa maria hennes mamma's nummer, vilket visade sig inte vara hennes mamma.. Fick svar tillbaka "vem fan är du?"
hahaha, då had maria sagt fel nummer! Lova de är nån seriemördare som ja råkat skicka till..............

jaja, haha ha iallafall fått rätt nummer nu! ;p


grymt fin låt.


Men nu ska jag gå!
Skriver kanske sen,
puss på alla
ta hand om er & ha en trevlig kväll.

miss yoou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0