If this is all you have to offer, I think I'll pass

JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄÄÄÄÄÄÄR!!!
Hahahaha, älskar låten!
Ursäkta språket, men den är så förbaskat grym!
http://www.youtube.com/watch?v=Rx2avg_A0ik&feature=related
Den är värd lyssna på! De kan ja lova, ja ge er 5kronor annars!

If this is all you have to offer
I think I'll pass
If this is all you have to show for
You'll never last
hey!


Nä, min kväll ha varit rätt bra ändå.
Lugn, men skön.
Ha gjort lite på svenskan som ja måste göra, ja ska tamefan fixa dehär nu! :)
Förra terminen ryckte ja verkligen upp mig i skolan, men nu äre ba neeeåt.
undra va de kan bero på? ..
Jaja, få ba hitt nå annat drivmedel iställe :D
Tro ja redan ha börjat hitta de så.. Haha, sötnos!

Men nu måst ja spring å duscha å sen sova, men vi hörs. :)
Ja lägg in en annan video på Kurt, den som jag egentligen skulle visa gick inte. :)
Han är den yngre på den här videon, finns bättre låtar. Men den är bra ändå. :)

Sök på Kurt nilsen, å eran dag är gjord!
Haha, jaja puss på alla.
Sov gott, ta hand om er. :)
Miss u honey.
See u soon.

//Marielle

Kommentarer
Postat av: Annapannaaaa

You made it :D

2008-11-25 @ 08:21:06

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0