look for the girl with the broken smile.

Ask her if she want to stay for a while?

Läste i Amelia om olika bloggar som fanns,
hittade en som jag ville gå in på.
http://www.ludmilla.se
Hennes 14åriga dotter tog sitt liv 30maj, 2008.
Grymt stark blogg att läsa, mkt sorg & mkt kärlek.
Skiljdes som ovänner.
-
Satt och läste hela hennes blogg, blev mkt tårar.
Läste från hennes inlägg från idag till 22juni då hon började skriva.
Fruktansvärt.
Rekomenderar att läsa den till alla. Verkligen.


Så snälla allihopa därute, ta hand om er, ta hand om varandra. Va inte rädd för att visa kärlek både till vänner och partner, familj. De kan aldrig bli för mkt kärlek.
Haka inte upp er på småsaker, gör istället saker för varandra. Stöd, å ge varandra så mkt kärlek ni kan.
Man vet aldrig när nått inträffar.

Passar på att säga till så många som möjligt att jag älskar er, alla mina vänner, min familj, allt som ger mig glädje.
Utan er skulle de inte vara värt, ni är bara bäst.

Tänker lägga mig & sova nu,
försöka tänka på något annat.
Försöka sluta haka upp mig på småsaker,
ge mer kärlek till dom jag tycker om.
Ludmillas blogg.. Den tog en bit av hjärtat ikväll, fick en tänka till.
Läser du dehär någon ggn, så beklagar jag djupt mkt

Med de avslutar jag kvällen,
skriver en snutt imorron om min kväll.
godnatt allihopa, ta hand om varandra

/A lot of love, marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0