Miami ink.

Så grymt bra program!
& hur snygga bli int tatueringarna?!
& hur snygga är inte dom?!

haha, sku gärna vilja tatuera mej där. De kan ja lova ;D


alltså, snälla. Igår hade jag ca 80 besökare, kan ni slänga en kommentar så man få då se vilka de är? :)
Lämna blogg, om ni ha så man kan kika in? Skulle va kul. :)

Min dag är då förstörd....
Had planerat allt, exakt allt ja sku göra me rödis!
Hade planerat att vi sku rida en väg ja inte ha ridit sen i somras en ggn.
Menmen.
Då är bilen förstörd..

min mamma läser min blogg,
då påstår hon att ja inte skriv på helsvenska
visst, de kanske är sant.
Men jag pratar inte hel svenska heller, alltså.
Ja pratar ju svenska, men lite bonnigt.
Å ska ja int få skriva hur jag vill, så ja.
På skolan måste man skriv helsvenska,
men de här är min blogg & då vill inte jag de.
& så äre me de.

Jaja, nu ska ja gå & tame nått.
hane!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0