oh happy day, oh happy day

Gomorron!
Hoppas ni sovit gott! :)
De ha då jag iallafall :D

Jaha, nu sitt ja här IGEN. I skolan, å vänta på att spanskan ska börja. Språket man aldrig kommer förstå sig på, haha.
Jaja, men de bli nog bra te slut iallafall, få ju poäng å betyg i de så de lär väl se bra ut på papperna iallafall ;p

Nä, igår kväll blev de inte så mkt att göra.
Satt vi datorn hela kvälln och gjort klart samhällskunskapen!
Så nu ska andré vara stolt över mej! Wihooo! Haha, nämen.
Nämen, de är skönt att ha både gjort två arbeten klart i veckan.
Så nu äre ba några "enstaka" kvar......

Vet ni en sak?
Daggmaskar lever i 4-5 år.
De lärde jag mig imorse.
Hahahaha!

Hmm, fick iallafall trevliga pratstunder på msn igår.
Å överallt för den delen. Sötnos.
Skolan va väl rätt bra igår, trög. Men jag fick mej några skratt!
Även om jag var förbannad sådär på morron sidan, hahaha.

Menmen, ja skriver mer sen. :)
harebra,
vi hörs sen!
Puss påer gobitar.

Kommentarer
Postat av: görna mjölken

Marielllkerrr is in lööööööööööveeee

2008-11-26 @ 08:49:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0