Onsdag, 12/11

Hallåå!


Jaha, ny dag & nya tag.
Igår blev de lugnt när jag kom hem, hade fått den efterlängtade boken som jag beställt!
14 år till Salu heter den, sann historia om en svensk 14årig flicka som börjar prostituera. Började läsa lite av den igår kväll å helt sjukt, vissa killar är verkligen helt jävla störd. Fyfan. Stoppade upp en vinflaska å inte en kniv, men de va något vasst som dom stoppade upp mellan benen på henne, stackars flicka. Jaja, ha bara läst några sidor ska läsa mer sen. Men även fast jag bara läst några sidor så rekommenderar jag alla att läsa den! (:

Ha nyss haft spanska, gick rätt bra faktiskt. Bättre än vanligt, haha.
Sen har vi matte, sen lunch. Hoppas på att få se finpojka idag så man bli nå pigg! Haha ;p

I helgen som kmr så få ja se vare händer, kanske övik? Få se hure bli, nått lär ju dyka upp.
Är iallafall taggad på helg, vill sova! Haha! :)
& dessutom så får jag träffa Rödis på söndag, vilket va ett tag sen.

läs den!

I miss you sweetie. :)

jaja, nu ska ja göra nå nytta.
skriver nog en rad ikv!
Apropå ikv, GREYS ANATOMY&MCLEODS DÖTTRAR&BONDE SÖKER FRU!
hahahaha, är taggad!

jaja, vi hörs.
Puss på er. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0