Ta en bulle bella.

Jaha, är i skolan idag.
Har hämtat MonsterJam biljetten till Anna, så de bli bra. :)

V
erka då inte som att medicinen gjort större verkan på magen, men de kanske bli bättre om nå tag?
Ingen aning faktiskt.


Igår när jag sku sova låg ja å tänkt på en sak.
Jag är som inte bra på nått direkt? alltså, ja mena. Vissa är ju duktiga på rita, sjunga, måla, fotboll osv.
Men jag har som inget sånt som jag är "extra" bra på? Haha, de är sjukt. Vad äre som jag ska va bra på egentligen?
Har jag bara inte hittat de eller vadå? haha. Bli ba fundersam, ja vill också vara extra duktig på nått. ;p

Jaja, nu börja engelskan snart.
Jag&Juliette ska skriva klart våran spökhistoria, sen äre prov (vilket ja fick reda på imorse) Men ja ska testa göra de ändå. :)

Men nu ska ja kila, ja skriv sen ikväll säkert.
Och du? idiot säg ja bara.
jaja, såg finpojka idag. De gjorde dagen lite bättre, haha.

Men vi ses, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0