Ta en dusch ditt svin och tvätta bort skiten.

ÄNTLIGEN kommer jag kunna känna mej lugnare, allt är bokat nu.
 Hotell, flyg å monsterjam är nära!


McLeods döttrar&Greys anatomy.. Finns verkligen inge bättre! Gu se bra, få int nog!
Allt är som så bra där, eller alltså. Inte brabra, men de är ändå som ja, gud. Hahaha ;p

Nä, jag känner mej sugen på en egen häst.
Ha ju rödis som jag är medryttare på, men jag känner att nästa steg ska bli inom snar framtid. (kanske int just hästägare då, men att pröva foderhäst eller liknande, så mamma panika inte! hahaha! )
Kanske int just nu i vår, men snart. Om ett år, eller högst två.
Vill verkligen hålla på med nått stort intresse. :) Sen såklart finns ju DDT hemma också, men de är inte helt samma sak, dom är bara tokiga å gudomligt söta! haha, få int så mkt träning å liknande gjort på dom ;D haha jaja!

I really thougt you was something special.
That you didin´t just wanted my heart to break down,
i thought you wanted to have my heart and that i should have yours
But it seems to be wrong.

menmen, ja funder på å gå å sova.
Nu äre ba å piggna till, finns inga tvivel
.

Jaja, hörs imorron.
Gonatt gott folk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0