ta ett vitt lakan och gör de till en vacker slöja.

Jag börjar med att skriva en liten dikt som ja hittade & som sa mig lite saker om lovely love, eller hur man ska säg.
haha, den stämmer rätt bra. Påminde om lite saker, haha.

"Vi delade på ordet kärlek
Jag tog kär 
Du tog lek"



Ja, ikväll ha ja iallafall skrivit lite grann om Robertsfors kommun, ja ska verkligen försöka att göra allt nu, verkligen. Men ja vill inte stressa heller så grymt mkt , för då känns de som att magen kmr fara ännu mer igen. Och de tänker jag inte riskera riktigt för skolan, så jag försöker göra de klart så fort som möjligt men ändå inte stressa som sagt. De blir min lilla strategi. (:

Blev ungefär hyperglad när ja kom hem idag! Gick in på hotmailen å gubben som sålt Ac/dc biljetterna asbilligt had svarat!! WIHOOOOOO! Å anna få köpa, å ja me! Så, nu jäklar! Bara han gå me på villkoren nu & att han inte skicka nå falska biljetter, men ja. Man ska int tro de värsta om folk men inte de bästa heller bruka man ju säga, men jag hoppas verkligen nu!

Sen ha ja sett McLeods döttrar som vanligt, å alltid lika bra.
Såg också One Tree hills, och de är ju så grymt bra! De värsta är att man känn ofta igen sej, haha nästan så man gråt näre är riktigt gulligt! men de är ju bara för jag är en riktig sucker näre gäller kärlek å sånt ;p hahahaha, sjukt nog så blev ja så konstigt nog..

jaja, ha iallafall tvättat av mej nå skit nu. Haha, ska väl sova snart.
Sku va bra, kunne int sova så bra inatt så. :)

jaja, ni få sova gott allihopa!
&lämna gärna en kommentar, ha blivit fler på sistone som läser bloggen verka de som & de sku va kul å veta vilka alla är :) har ni en blogg skriv dit den!

Goodnight everybody!
A lot of love, specially to you babe!
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0