then a hero comes along, and he's strengt is strong

Vilken dag!
Alltså, ja. nämen den ha inte direkt varit spännande om ni tro de! Men den ha ja, ja vet inte .
Hahaha, jaja. Ha iallafall varit en rätt bra dag på nå vis. :)
Ha som känt mej riktigt glad! :)
Haha, fast förlåt magnus för att du råkade bli mitt offer idag dom ggr ja blev less! hahaha ;p
+ att man hann bli en liten räddare i nöden också! wiho!
Köpte mig också ett nytt skrivblock så ja kan skriv när jag är i skolan, haha.
Blev super glad också!! Ha ÄNTLIGEN efter allt mitt hårda arbete (?) fått G i spanska, vet ni hur glad jag blev då?
Haha, nä men de ska ja berätta för er nån ggn! ;D



Åh..
Ikväll när jag sku gå & kolla telefon...
Jag går in i mitt rum, ser Diesel ligga på golvet & tugga på nått..
Tänder lyset, går fram å kikar va han tugga på, va förberedd på en hårsnodd...
Men då ligger min laddare te telefon där... i 4 bitar...
Satte mej i sängen, å typ skrek, hahahaha.
Sen kom mamma direkt, fick syn på alla delar. Skrek åt diesel som inte fattade va han gjort fel, haha.
Sen kom pappa till räddning & lagade till laddaren så den funkar iallafall. Få väl köpa en ny snart, men
den håller tills vidare iallafall! :)
Hahaha, ska nog ge diesel massa leksaker i julklapp så han slutar använda mitt rum som tuggrum...

Såg inte grey's anatomy ikväll!
Va på dåligt humör, så se reprisen på söndag iställe.
Va taggad på se de, men ville int sitta där haha.

Låten är grymt fin!

Ska nog gå & lägga mig nu.
Puss på alla, ta hand om er.
Sovgott, pussar!

Miss uu.



Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vilken jäkla katt :D

2008-11-27 @ 10:28:40
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: Anna

ja såg inte heller igår ;O

2008-11-27 @ 15:41:50

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0