to much of a good thing.

Idag är idag, de är lördag iallafall.
Uttråkad är jag också.
Blev inge bio heller, en annan ggn. :)
Så, min helg blir ungefär den tråkigaste på jävulskt länge..

Imorron blire iallafall Rödis, tack å lov.
Önska man kunde vara där oftare, så man had tankar på annat å kunde tänka på annat också och inte bara tänka på en viss sak.

jaja, jag ha ungefär ritat halva dagen. Blev lite småsugen, så då började jag bara rita.
Blev 3 stycken, en med ett föl som dricker mjölk från mamma sin, en där de va en stor häst, björn, varg & en hare på i mörkret, haha och den sista blev en stor drake. Faktiskt blev jag rätt nöjd, va ett tag sen jag ritade så. Kanske lägg in nån bild sen, men då få ni int klaga för dom blev int se vackra ;p men ja blev nöjd ändå ;D

Diva är då nyduschad, så de luktar blöt hund.

J
aja, igår blev de då idol. Å anna åkte ut, åååh. Johan ska ut! Kan alla småungar sluta rösta?!

Hursomhaver, give love people!

I NEED LOVE!
A kiss, a hugh and a "i love you" call.

Kanske skriver en rad sen,
hör av er!
Puss, ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0