Livin' On Love

Jaja, ha nyss varit ute me Diva en stund, hahaha sku försöka lära hon å dra! ;D men de gick int så jävulskt bra :p
Men hon är söt ändå.
Jag kan inte förstå mig på folk som blir sura för ingenting.

Har dessutom suttit å läst massa bloggar idag, om mammor som berättar om deras barn som har gått bort.
En blev ihjäl körd, en annan va me i en skoterolycka, en annan blev påkörd av ett tåg (ej frivilligt), en annan föll från ett stup, en va me i en mopedolycka. Dom berättar om dagen helt å hållet, från när dom sa hejdå, till samtalet, eller till polisen kom och berättade, när dom fick se dom ligga där, helt livlösa.
Så sjukt hemskt.
Som sagt, jag gillar många!
Puss på er alla, ni vet nog vilka ni är mer eller mindre.


upptäckte nu att min blogg har blivit störd, så ni kan inte trycka upp några bilder.
Ber om ursäkt för de.


draken ja gjort igår, haha.
Rätt nöjd ändå, min första drake ;p

en annan liten bild

hahaha, den blev lite klurig den här ;D


jaja, nu ska ja kika vidare.
Hare bra allihopa, å va rädd om er.

haha, klädde på diva häromdagen!
haha, "my special pack" !

Tänkte de va en bra avslutningsbild på de här inlägget, va ju så deprimerande!
Haha, hon är fin iallafall, säg va ni vill! :)

som sagt, hane!
Hörs säkert senare!

Kommentarer
Postat av: Annniiiee

Jag kan trycka upp bilderna ;p

söt hon är :D

2008-11-23 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0