yes i´m back, well im back, back in black.

Blev på skitdåligt humör nyss. .
Fick svar från lycksele, å de gick att ja praktisera där å allting. Sen börja mamma&pappa å hålla på, så grymt less.
Vill int stå i nån reception å göra nått, iallafall inte nu till hösten. Då testar jag hellre å göra sånt som ja vill jobba med sen + att där i lycksele sku ja få lära mej å sko hästar om jag skulle vilja. Menmen, lär väl int bli nått av dedär nu.
Ska seriöst be dom skaffa praktikplats åt mej.. Åh. Blev verkligen hur glad som helst när ja såg att ja fått svar, sen försvann de lika snabbt..

jaja, dagen ha varit ovärd i allmänhet.
Va på skolan klockan åtta, trodd vi sku börja då. Så hela klassen va ju också där, men.. Första lektionen började klockan 14.00, VÄÄRT. Fick iallafall godkänt på personliga försäljningen, så de va ju bra iallafall.

Va förbi jim när vi sku hem, vi sku ta hans bil eftersom han sku fixa nå saker på mercan.
Så, då fick ja ju se att han tatuerat sig! haha, thunder cats eller vare va, han å nå fler had gjort den på benet, haha.
Men den såg faktiskt riktigt snygg ut! Fast den va inte klar än, men de bli nog super! :) Vill också tatuera mig!!!

Hur som helst så skickade varjo mig den efterlängtade AC/DC - back in black! S
å nu kan ja lägga in den på mobilen, känns bra! Så tack igen för den! :)

jaja
, just nu ha ja då inge mer vettigt å skriv.
Ha iallafall pratat me ac/dc pojken om biljetterna så vänta nu ba på svar å sen WIHOOO!
hahaha, den här ggn skare tametusan gå vägen! De skulle verkligen göra mitt liv! haha. :)

Aja, nu ska ja nog gå å tvätt av mej nå skit innan Mcleods börjar!
Sen plugga lite på matten. Åh, känner mej ba skitstressad med allt.
Ha lust å ba lägg mej å dö ibland, haha.
Btw, känner mej skittråkig nuförtiden. Känns som att
de var mer liv i mej förut! De är hemskt, verkligen!
Jag känner mej så tråkig så ja till o me va tvungen å fråga linn va hon tyckt haha! ;p

jaja, ni få sova gott om ja int hinn skriv nå mer!
Sov gott, å sköt om er!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

å inte tyckte jag att du var tråkiig inte :]

2008-11-19 @ 08:40:51
Postat av: baaack in black!!!

AC/DC HERE WE COME!!!!

2008-11-19 @ 15:56:46

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0