You change your mind like a girl changes clothes

De va kattmat, spya å korvstroganoff till lunch.
& jag valde inte kattmat eller spya, så då kan ni ju gissa vare blev.
Om skolan då kunde ha någorlunda bra mat? så man då fick i sej å kunde bli riktigt mätt,
tro knappast att dom själv äter de där. Bara sjukt att dom inte kan ha riktig mat, + att de va larv i salladen bara för någon vecka sen, då ska dom väl ändå ha bra mat ett tag?
Längtar då till 9orna kmr på praso, då gör dom ju god mat bara för å lura ungarna att börja här.
Haha. Jaja, skolmaten suger iallafall.
För de mesta.


Åh, vet ni hur sugen jag är på en pojke nu så här i mörkret?
tänk å bara ligga å mysa.
I ensam mamma söker igår vare så gulligt så ja trodd ja sku avlida.
Så otroligt sött, orka int förklara! Men de va så sött.

He's beauty and the moonlight overthrew you.

And remember when I moved in you
The holy dark was moving too
And every breath we drew was Hallelujah

Jaja, nu vet jag som inte vad jag ska skriva mer!
Tappade som andningen här se ja, hahaha.
Nämen, ja.
Had då spanska nyss, 3 st  va vi. Fast jag va duktig, ja fick beröm! WIHO!
Inte vanligt alltså, hahaha. Förutom att de lät som (å ja trodde de) att vi pratade om tamponger å mensskydd.
Fast egentligen vare om skola, sjukhus å möten.. Hahah, men så kan de gå!

Ikväll ska jag nog höra med mamma om vi kan beställa en skiva med Kurt Nilsen,
Grymma låtar. Och hans röst är sådär raspig å mysig! Haha :)

Men nu ska jag gå,
vi hörs.
Puss, harebra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0