you don't really want to go

Cause you're up and you're down!



Nej, jag vill aldrig vara utan dig
du är de bästa som har hänt i hela livet
& mer kan man inte önska sig.
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig
Jag ska aldrig lämna dig, de svär jag på
ska aldrig gå från dig
Även när de verkar svårt, de svär jag på
så stannar jag kvar hos dig
Över sol över regn, vi svävar i vår himmelsäng
du och jag tillsammans
När jag kan känna dina andetag
och jag kan höra hur ditt hjärta slår inom dig
då vill jag säga hur oändligt glad, du gör mig när du rör vid mig
då älskar jag.

Vi kan aldrig bara vara vänner,
vi kom varann för nära.
De vet vi båda två
bara himlen anar vad vi känner
Och i stjärnorna finns våra drömmar,
hos vindarna bor de vi trodde på.
Du finns alltid kvar i mina tankar,
så länge som mitt hjärta orkar slå.
Men ska jag älska dig som då?
De kan inget ändra på.
Vem kan hejda solen i gryingen?
vem kan hindra blommor att slå ut?
vem kan nånsin veta var kärleken kan ha sin början eller slut?

- Arvingarna
Dom är fortfarande asbra&dom har fortfarande bland dom finaste texterna! :)

Haha, snart börja ensam mamma söker FINAL! Haha, har mina små favoriter. Ta dom inte dom, så söker jag upp dom och ta dom iställe ;D

Ha duschat av mig nå skit ikväll, haha skola imorron.
Suck, är inte taggad. Vill ha lov, helg eller va som helst.
Bli ba stressad av att vara där.

jaja, men nu ska ja inte säga så mkt mer!
Om jag inte skriver nå mer för ikväll så,
sov så gott.
Harebra, ta hand om varandra!

//Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0