you know you shine, you know you glow

what is it with you today?
You know you shine, you know you glow
Cause i love you, but you ruined my smile
If this is all you have offer i think a pass
heeeeeeeeey!

Loveit.

Saknar min bästa vän som jag haft.
Så otroligt kul vi haft, du&ja.
Är super länge sen nu, men jag saknar de.
Synd att de ha blivit så här mellan oss,
knappt så att vi säger hej.
Vi är inte ovänner, vi pratar bara inte.

Aldrig hade jag en tråkig stund.
M&B - 2007


I will remember you, will you remember me?
Don't let your love pass you by.
You can tell the sun in the jealous sky when we walked in the fields of gold.
What a beautiful day.

Jaja, nu ska ja skriva vidare.
Puss på er,
mkt kärlek ! :)
javet, låt som nån gammtant,
haha. Skriver sen, hane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0