idag

Känner att de ha varit en hektiskt dag, int direkt i skolan men i mitt huvud. Tro tankar ha flygit runt, runt, runt sen blev de ju inte bättre när han sa att han hade sålt biljetterna. Å nu så ha ja hittat en annan men han va ju lite dyrare, å ja. Nä, mitt huvud är inte på topp. Sen ha ja träningsverk i hela kroppen sen ridningen igår, kan knappt röra mej. Haha, less bli man.

Sen önskar jag att alla pojkar var som i filmer, de vore toppen. Då sku ja gifta mej med alla & skaffa barn med alla, hahahaha. Nämen, varför finns de inte såna för? Varför är alla idioter å själviska? å ja, haha.
Jaja, nu ska vi int prata så. Men ja känt att ja behöv prata av mej , haha.

Jaja, ska väl hopp in i duschen nu så ja hinn se Mcleods döttrar, de underbara programmet! haha ;p aja, nu ska ja håll käftn, men mamma & annas pappa prata i telefon nu om Ac/Dc å ja är lite nyfiken ;p

jaja, HEJDDÅÅÅ å kanske gonatt!
puss

Kommentarer
Postat av: Pannaanna

"Då sku ja gifta mej med alla & skaffa barn med alla"



Sa ju att jag hade rätt på kedjesmset :D

2008-10-20 @ 20:29:28

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0