Tjenare!

Hallå, jag tänkte att jag skulle börj på skriv en liten blogg.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag har länge funderat på å skaffa en sån här blogg, så få väl se hure gå. Haha. :)

Nä, idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Skolan som vanligt oså, had dans på idrotten Juliette höll i lektionen idag, haha de va riktigt kul även fast de såg förjävligt ut för mej! hahaha, menmen man bju bara! :)

Har sökt asmkt efter AC/DC biljetter och äntligen verka de hända saker, de kan hända. Nu äre nära!

Jag taggar asmkt efter monsterjam den 8 november med anna! Ska bli skitkul, va där förra året med nina, å det är riktigt kul! :)

Menmen, nu ska jag skynda mej å duscha å sen se Mcleods döttrar å efter de bonde söker fru å till sist... Greys anatomy!
jaja, nu ska ja håll tyst en stund. Men vi hörs, puss!
Saknar dig..


Kommentarer
Postat av: Annniiiee

Klart vi taggar!! :D

2008-10-15 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0