- gomorron världen!

haha, dedär kanske lät överdrivet med gomorron världen,
men ja kom som inte på nå bättre ;p


hursomhaver, sitter i maria's datarum och gör min lektion.
Haha, eller ja arbetar härifrån vilket gick bara bra för Benny!
Däremot så förstörde Rainer min morgon som vanligt, de första han sa "du ha ju inte gjort provet, de måste du ju göra innan lovet" Tänkte bara dumfan gjorde de i fredags...
(ursäkta ni som älskar killen)....

Aja, inatt sov ja väl sådär.
Hunden väckte mej hela tin, katten sov skönt men tog upp halva nederdelen av sängen, haha.
Men sov de gjorde ja, och rätt skönt. :)

JUSTJE,
ha ju min andra körning me skolan idag!
hahaha, önska mej lycka till!
Men de känns nästan som att de kmr gå bättre den här ggn är sist! :D

Nu på morron i skolan så spelade dom The Refreshment, på frukosten.
Haha, blev på toppen humör då! Åt me Maria & Therese, riktigt trevligt!
Men som sagt, Rainer förstörde mitt morgonhumör ett snäpp.

Men nu ska ja fortsätta me personlig försäljning,
harebra allesammans!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0