åh vilken härlig dag!

- tycker jag! :)

ja måste nästan säga de, även fast de ha varit lite regnit så ha ja fått en del gjort. :)
Steg upp klockan 10.00 (va ledig idag), åt lite mat, sedan satte jag mig vid datorn för att få lite skolarbeten gjorda och nu är 2 st skickade till hanna å resten börjar närma sej nu!
Känns lite lättare faktiskt!
Sen vi ett så for ja & diva ut me cykeln, ne mot norrland. Gick bra, sen jogga ja en bit till en koja som stå där, sen rask takt till cykeln igen. De började regna och de är uppförsbacke hela vägen hem igen, haha så ja å diva va rätt slut å blöta ;p
När ja kom hem så tog ja mej nå fika, sen satte ja mej vi datorn igen å allt gick ju ba fint! :)
Nä, om 1,5 vecka så är ja på praktik för resten av skolan SÅ SKÖNT!
De kmr bli så toppen!
Sen när man är här igen så äre skolavslutning & man fyller 18, woho!

Aja, imorgon äre nationella prov i engelska på medborgarhuset, sen ha ja körning! :)

Menmen, kanske skriver sen!
Men ska se färjan nu, haha! ;D
är lite små kär i Glenn....
hahaha, men hane toppen!
För de ha då jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0