Hjälp jag är med i en japansk Tv-Show!

- eller nå sånt hette programmet på 4an klockan 20.00 ;p


hursomhaver, så va de faktiskt riktigt kul!
Kändes lite nytt å fräscht! :)
+
att de va för en ggn skull rätt roliga kändisar med!
speciellt så diggar ja ju johannes!

Och den här grimman som mina föräldrar sku köpa, tyvärr fanns den inte i storleken!
Så istället köpte dom med en annan, men ja vet inte riktigt va ja tyckte om den.. + att den såg ju så himelens stor ut!
Så, imorgon ska vi kanske byta den men sen på kvällen ska vi bjuda faster&farbrorn min på middag, tre rätters! :)


Hm, jaja.
Fick mej ett trevligt samtal med maria idag,
även om ja inte va så värst social eftersom att ja städade och åt samtidigt ;p
Sen kom Jim hem en stund (min bror), trevligt. :)
Även om vi inte säger så mkt, så äre ändå trevligt!
Tro ja höll på i 2 timmar å städa eftersom ja är så seg och tog pauser, rensade pennor osv ;D
blev ju nästan riktigt fint!
Pappa&mamma fick däremot göra de lättare, dammsuga & torka golvet!

Aja, ska nog gå nu.
Men ha en fortsatt trevlig kväll!
puss &hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0