morron, bett, sol, valborg!

haha, så äre..
Är väldigt mkt biten!

Ska först säga gomorron,
å hoppats att ni sovit gott! :)

Själv sov ja otroligt skön i min säng inatt,
de va som att den va skönare på nå vis!
Haha, nä men de va skönt.
Men vakna 10 ändå, men de gör väl ingenting. :)

Hursomhaver, ja tänkte mysa med min katt Diesel lite här vi datorn,
så la upp han på min mage.. Han somnade bara efter en liten stund, sött tänkte jag..
Tills ja börja känna att de börja klia på höften så otroligt mkt! Så, dum som ja är lät ja honom ligga kvar!
Å de börja klia mer å mer, så till slut blev ja tvungen å he bort han.. Då ser ja på min höft, 5 STORA äckliga bett!
& de va rött, svullna å usch.... Så, ringde min kära mamma direkt som sa åt mej att he dit lite klorhexodinsprit eller vare het (sån där sprit man rengör med iaf.) så nu ha ja gjort det, få väl se om de sluta klia, men de är fortfarande lika jävligt!
Jaja, få väl damma ur täcket också eftersom andra katten ligger där + hunden emellanåt, vill då int ha nån ohyra i min kära säng! Som i de här fallet, snöloppor. Hatar såna, fått fler än 1 bett av såna i mitt liv, haha!

Aja, men nu ska ja gå å öppna i växthuset,
sen blire mat å en liten promenad med diva.
Efter de blire de kära skolarbetet igen, huvva.
Men lika bra å försöka fåre gjort, haha :)

Om ja inte skriver nå mer så önskar jag er
ALLA en trevlig valborg!
& sup inte för mkt ikväll nu! (;

(nog för ja säkert kmr skriva sen ändå, men!)

haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0