Tro ja tar mej ett besök hos John Blund.

hej på er!
Gokväll, haft en bra dag?

Min körning idag gick ju otroligt bra faktiskt!
Fick testa både backa in på parkeringsficka, saxvändning (eller vare hette), sen fortsatte ja med alla backning osånt också såklart! Kenneth va ju riktigt stolt över mej, woho!
Kände mej så duktig så. :)

Ha hållit på med lite skolarbete nu ikv... som vanligt.
Ha ju bara några dagar till påme med allt, men kanske kan få in nån högre växel snart så att ja få allt klart..
Få väl hoppas på det, haha!
För som sagt, snart äre min praktik på Grönåker som gäller, längtar riktigt mkt! Tror jag, då.
Det är lite blandat just nu men det är ju bara pga av allt annat, de där kmr bli så bra så!

imorgon äre min sista dag i skolan för den här veckan,
torsdag & fredag är vi ju lediga. Känns skönt!
Det är ju även valborg på torsdag, vilket känns riktigt mysigt! :)
Funderar på att fara till Rödis efter skolan imorron, men de bero lite på väder å hur ja må..
Ska dessutom säga att ja vill gärna byta ut min rygg, kan ta en gris skelett om de sku va så, är så förbaskat less på min rygg nu... Had ju tänkt att den sku bli lite starkare innan praktiken, cykla, jogga lite oså. Sen få ja ont igen?!
Åh, så jävulskt.....

Aja, ska nog ta mej ett besök hos john blund nu,
men hare toppen mina vänner!
hejdå, gonatt. :)




Togs sommaren 2008,
SOMMAR!


som ja sa,
Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0