bråttom!

haha, nästa vecka börjar skolan.. på onsdag för min del, känns väl inte så taggande, men få ju träffa alla härliga brudar i klassen, så kommer nog bli bra. :)
Men problemet är att vi går 3 dagar skola, sen ha vi 4 veckors praktik.
Men jag har ingen aning om vart ja ska va?!
Så nu ha ja skrivit till två olika å hoppas på att ja få nummer eller att dom hör av sej,
känner mej ju lite dum som skriver å frågar 2 veckor före, men va ska man göra då? :)
Rainer skulle väl ringa sen så.. haha!

Ojoj, idag äre fredag.
Och ska kanske till vindeln med nina kusin å träffa magnus&robin, kanske nån fler?
få väl se hure bli, känns drygt samtidigt för då måste man komma på skjus osv.. ahaha ;p

Sen imorron äre lördag o efter tolv hämtar vi rödis,
bara hon går in i transporten.. Haha, sen ska ja försöka hinna fara på droskan på kvällen också,
men de lär ja väl göra få ja hoppas! :)

Menmen, nu få ni hare så bra!
Jag ska fortsätta vakta telefonen & min hotmail, haha. :)

tjohej, hare galejj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0