Can I go now? Say what you have say!

gomorron!
Egentligen borde ja inte sitta här nu,
haha.. Mamma ha gett mej 1 miljon grejjer jag ska hinna med innan kvällen,
så de bli speed way snart, haha. :)

Sovit  gott då? Själv sov ja rätt bra,
men drömde äckliga drömmen..
haha, blev förföljd av en äcklig kille å när ja sov så stoppade han en synål genom min kind in i munnen,
men ja drog ba ut den.. jätteäckligt, fast den slutade med att ja kastade han utför ett stup, haha perfekt va? ;p
Hursomhelst, har inte så mkt att skriva nu..
Ska som sagt dammsuga hela huset, vattna alla blommor, städa mitt rum, hinna fara till rödis å mocka,
osv..
Menmen, min telefon fungerar nu iallafall, fast ja ha inte min, ha en gammal telefon...
så ha suttit å försökt lägga in alla kontakter, men vill ha en ny telefon, funderar på en nokia.
Inte så dyr, men den ska ha bra kamera (högre än 2.0 megapixlar), mp3, FM radio osv.
Så  få  väl kika runt, måste ändå lämna in min andra på lagning (igen..) sony ericsson säger ja bara,
dom är grymt snygga men bra de vetefan?

aja ska gå nu,
men ha en bra dag!
puss!






















Jennifer Love Hewitt - Can I go now

(rätt bra faktiskt! :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0