Hola, esperamos que todos tenían un buen día

min dag ha iallafall varit riktigt bra! :)
(
ursäkta att ja int uppdaterat på några dagar)

Hursomhelst, igår började jag klockan 13, å sen gjorde ja lite små grejjer,
sen kom Anette vid 15 å hon hade köpt en pizza till mej, riktigt snällt!
Sen tog vi in tobbe, fixade honom sen drog vi till hippologum,
där anette skulle träna & ja fick filma å vara lite "skötare" haha. :)
Grymt länge sen man va där!
Gick å träffa lilla zamigo & stackarn, han såg helt oglad ut,
had ba lust å ta me han hem. Tyckte faktiskt att dom ska byta ut hästarna efter ett par år, nog ha dom de säkert bra där, men ah. (: bara min åsikt!
Sen hände de lite annat också, men de ta ja inte här. Haha :)
Aja kom hem vid 20.00 tiden sen hem!

Idag blev de som sagt en bra dag,
kom dit 11, (behövde inte börja tidigare) Mockade åt rödis, sopade, fixa maten osv,
sen fick ja ta in henne & hon gick in utan att protestera förbi elstängslet! Åh va glad ja blev! hahaha (:
Gick runt me henne på banan lite, hon få ju som sagt inte röra sej så mkt, eller hon måste ta de lugnt ett tag till,
sen slutade jag kring kvart över ett, hem, duscha, fixa till sej, upp på moppen, hämta nina, sen iväg på tavelsjö, sen buss till stan, haha. :) & alltid lika trevligt med kusinen!
I stan hade ja klipptid 16.15.....
så gick dit nina följde me en stund,
sen klippte hon av nästan allt mitt hår känns de som... fick en lugg också,
menmen, fick bort allt de nötta så, (försöker faktiskt spara ut håret, men de kan man inte tro nu ;p )
är väl sådär nöjd. Menmen de växer ju ut haha :)
Blev att rusa runt på stan sista 45 minuterna me kusin, försökte hitta några partyparty kläder,
men de gick väl sådär, självklart hitta ju nina nått men ah inte jag speciellt ;p
Sen buss hem , snabbätning på bussen, moppe hem,
sen tvärt till rödis. Mamma & pappa had köpt nån hovolja så ja smörjde in hon med de,
körde dit dessutom, gick bara bra :)

SÅ nu ha ja uppdaterat min dag,
kanske inte blev ett så kul inlägg,
men ha inte så mkt mer att skriva just nu :p

Hare så bra allesammans,
å ska kanske på droskan imorron me kusin!
Så om ni ska dit mina vänner, HÖR AV ER!
Ni är alltid lika trevliga å träffa :)

gonatt!

Kommentarer
Postat av: annapanna

jag har också klippt mig :D och färgat håret :) hehe.

2009-08-28 @ 07:03:27
URL: http://annaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0