min kväll!

gokväll! :)
ha ni haft en mysig kväll?
Jag ha då haft de, tills nu!
Ridningen gick super, rödis är dunder hästen!
Vi mötte älgar, en "ilsken" hund, ett flak som flaxade!
Men hon va heelt cool, mitt hjärta stannade dock när ja såg älgarna,
trodde de va en björn först... haha! Menmen, vi hade de bara mysigt, gick en ny sträcka så hon tyckte de va super kul! :)
Kom hem halv tio ungefär, å efter de ha ja fikat å försökt trixa me telefonen..
De är nämligen så att ja ska byta abonnemang till ett billigare halebop/telia,
och då prövade jag, men de gick inte, sen helt plötsligt när ja satt in mitt telia så såg ja texten "Sim inaktivt"
tänkte men va? Sen testade mamma ringa till telefonen men de gick inte..... Så fick sätta in halebop/telia sim kortet å måste kanske då vänta 24 timmar innan telefonen å abonnemanget kommer igång igen....
yes. Menmen, vill ni nått så få ni väl ringa på min hemtelefon ni som känn mej.

Aja, imorron så blire ledig dag igen.
Ska försöka ta itu med mitt rum då, och mocka osv på dagen så ja slipper stressa som en tok på kvällen,
bli som sagt droskan! :)

menmen, ska kila vidare nu.
Ha en bra kväll,
sov gott!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0