skolstart!

hejhopp!
nu ha skolan börjat för min del,
va faktiskt inte så farligt om ja ska va ärlig.
va riktigt trevligt att träffa brudarna :)
Sen nu är min praktik klar, ska va så långt som österbacka,
haha 10 minuter från mej så de blir bra, är nöjd.
Sen är ja ledig imorron å på fredag, så ja kan bara säga att ja ha som 1 månads extra lov? haha nämen.
Jolin & Louise dom jävlarna ska iallafall få fara till teneriffa i 6 veckor, lite avis ändå måste ja säga,
men få hoppas att dom få kul :)
Tycker faktiskt att rainer mer eller mindre ha lovat mej en praktikplats utomlands till våren redan,
så då måste han nästan hålla de annars bli ja tokig.. ;p

Hm, på fredag blire droskan hoppas ja,
ska höra me kusin min om hon villl tillbringa ännu en kväll i mitt roliga sällskap haha :)


Menmen, nu ska ja börja dra mej mot bussen,
men hare så bra allesammans,
njut av solen!
Men vet ni va ja hört föressten?
Mamma berätta att de ska bli 25 grader varmt igen,
hoppas meteologerna (eller va dom het) säger sanningen den här ggn,
för nån ryssvärme kom då inte heller! haha!

aja, vi hörs sen!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!)

URL/Haru en blogg?:

Såå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0